Часті питання

Часті питання (окрема сторінка)

Заголовок Блоку
Часті питання
Faq type
Увімкнено
Accordion

Як збільшити кредитний ліміт на кредитній картці?

На жаль, наразі підвищити кредитний ліміт немає можливості. Якщо активно користуватися карткою, то через деякий час Банк самостійно підвищить кредитний ліміт та проінформує про це за допомогою СМС-повідомлення.

Як встановити мобільний додаток O.Bank?

Необхідно знайти мобільний додаток O.Bank в Apple Store або Google Play Market за запитом “o.bank”. Завантажити його і пройти процедуру реєстрації.

При встановлені додатку O.Bank в мене виникає помилка: «Пристрій не пройшов перевірку безпеки. Можливо встановлено шкідливі або вірусні додатки».

З міркувань безпеки мобільний додаток O.Bank не встановлюється на смартфони з root правами. Щоб виконати установку, root права необхідно відключити. Також, завжди можна скористатись інтернет-банкінгом за допомогою WEB.

Де я можу знайти перелік відділень Банку?

Ознайомитись з діючим списком відділень / кредитних центрів можна за посиланням.

Де я можу отримати інформацію про обов’язковий мінімальний платіж за кредитною карткою, а також щодо платежу для виконання умов погашення пільгового періоду?

Обов’язковий мінімальний платіж за кредитною карткою та платіж для виконання умов погашення пільгового періоду відображається в розділі «Деталі» мобільного додатку O.Bank. Також, дану інформацію можна отримати в Контакт Центру Банку за номером 0 800 50 05 35 або через такі канали комунікації, як Viber, Telegram та чат-бот. Чат-бот доступний на сайті Ідея Банку (віконце фінансового помічника знаходиться в нижньому правому куті).

Як дізнатися загальну суму заборгованості за кредитною карткою?

Повну суму до погашення за кредитною карткою можна уточнити в Контакт Центру Банку за номером 0 800 50 05 35 або через інші канали комунікації (месенджери Viber, Telegram або за допомогою чат-бота). Чат-бот доступний на сайті Ідея Банку (віконце фінансового помічника знаходиться в нижньому правому куті). Для авторизації необхідно вказати номер мобільного телефону та ввести код підтвердження. Наступний крок – необхідно обрати в меню питання, яке Вас цікавить.

Як заблокувати картку?

Картку можна самостійно заблокувати в мобільному додатку O.Bank. Для цього необхідно натиснути на картку та обрати пункт «Блокування».

Мені необхідно змінити ліміт для проведення карткових операцій та підключити СМС-інформування, як я можу це зробити?

Всі необхідні операції можна здійснювати у мобільному додатку. Необхідно обрати на головному екрані додатку O.Bank потрібну картку та перейти до відповідного розділу.

Як я можу отримати виписку по картці?

Переглянути та ознайомитись з історією операцій по картці можна в мобільному додатку O.Bank. Виписку у паперовій формі можна отримати у відділені Ідея Банку (при собі необхідно мати паспорт та ІПН).

Як дізнатися реквізити картки?

Для цього необхідно обрати на головному екрані додатку O.Bank картку та перейти у розділ «Реквізити».

Де можна ознайомитись з тарифами своєї картки?

На головному екрані додатку O.Bank необхідно обрати потрібну картку та перейти у розділ «Тарифи».

Як дізнатися свій номер картки через мобільний додаток?

Повний номер картки відображається в мобільному додатку в розділі «Деталі» (щоб скопіювати його потрібно в розділі «Деталі» натиснути тумблер або в головному вікні утримувати дотик на картці).

Якщо я новий клієнт і хочу отримати картку О.Картка, які мої дії?

Щоб отримати О.Картку необхідно:

  1. Знайти та завантажити додаток за запитом “o.bank” з Google Play або Apple Store;
  2. Після цього необхідно пройти усі етапи оформлення;
  3. По завершенні перевірки даних, на екрані буде відображено суму, яку погодив Банк клієнту;
  4. Отримати картку можна у потрібному місті кур’єром, у відділенні чи у іншій точці видачі Банку;
  5. Після отримання карти її необхідно активувати в додатку.

Клієнти якого віку мають змогу отримати кредит/кредитний ліміт?

Отримати кредит/кредитний ліміт можуть особи віком від 23 до 64-х років 11-ти місяців.

Де я можу побачити нарахований по картці cashback (кешбек)?

Клієнт може побачити вже по факту виплачений cashback (кешбек) в мобільному додатку, перейшовши у розділ «Історія операцій». Виплата cashback (кешбек) здійснюється щомісячно до 10 числа за проведені операції в попередньому місяці. Детальніше з умовами виплати кешбеку можна ознайомитись за наступним посиланням.

Як змінити фінансовий номер телефону?

Змінити фінансовий номер є можливість лише у відділеннях/кредитних центрах Ідея Банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН, а також новий номер телефону.

Що таке фінансовий номер телефону? При реєстрації в мобільному додатку видає повідомлення, що немає активного фінансового номеру?

Фінансовий номер телефону (ФН) – номер мобільного телефону, який зазначений і підтверджений Клієнтом як номер телефону за допомогою якого проводиться дистанційна автентифікація Клієнта, обслуговування та підтвердження фінансових операцій. Підключити ФН є можливість лише у відділеннях/кредитних центрах Ідея Банку. При собі необхідно мати паспорт, ІПН та сам номер телефону.

Я діючий клієнт Ідея Банку. Чи можу я замовити О.Картку?

Так. Для цього необхідно обрати розділ «Замовити О.Картку» в мобільному додатку та пройти всі етапи реєстрації. Після отримання картки самостійно активувати картку в мобільному додатку.

Як відкрити депозит в мобільному додатку?

Необхідно у головному меню мобільного додатку обрати пункт «Відкрити депозит». Перейшовши далі, можна ознайомитись із загальними умовами діючих депозитів та обрати той, умови якого зацікавили найбільше.

Чи можу я в мобільному додатку поповнити власну картку з картки іншого банку?

Так. Мобільний додаток, дає можливість поповнити власну картку з карток інших банків за умови їх підключення до електронного гаманця Masterpass.

Чи можу я продати/купити валюту за допомогою мобільного додатку O.Bank?

Так. У мобільному додатку O.Bank є можливість відкрити валютний рахунок (відкриття рахунку безкоштовно) та здійснювати купівлю/продаж валюти. Для цього необхідно в розділі платежі обрати «Купівля/Продаж валюти». Також, можна відкрити картку до такого/цього рахунку, звернувшись у будь-яке відділення Ідея Банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН (картка відкривається безкоштовно). Детальніше з тарифами картки/рахунку можна знайомитись за посиланням.

Як змінити PIN-код картки?

Клієнт має можливість змінити PIN-код в банкоматах мережі Атмосфера, ввівши діючий PIN-код. Якщо з будь-яких причин актуальний PIN-код ввести немає змоги, то є можливість встановити новий PIN-код. Для цього необхідно звернутися у відділення (касу) Ідея Банку (при собі мати паспорт та картку).

Що робити якщо я здійснив переказ через мобільний додаток O.Bank проте кошти Отримувачу не надійшли?

Якщо під час переказу через мобільний додаток O.Bank кошти не надійшли до Отримувача, то вони повернуться Відправнику на наступний робочий день (орієнтовно до 18:00).

Як погасити свій готівковий кредит в мобільному додатку O.Bank карткою іншого банку?

Погасити готівковий кредит в мобільному додатку O.Bank можна лише з рахунків, які відкриті в Ідея Банку. Оплатити готівковий кредит карткою іншого банку можна за наступним посиланням.

Як отримати готівковий кредит?

Щоб отримати готівковий кредит необхідно подати заявку на сайті Банку або зателефонувати в Контакт-Центр Банку за номером телефону 0 800 50 20 30. Оформити заявку на кредит в мобільному додатку, на поточний момент - можливості немає.

Як я можу підключити cashback (кешбек) до картки?

Для активації послуги cashback (кешбек) в мобільному додатку, необхідно перейти в розділ «Ще – Мій профіль – Активація послуги «Повернення коштів по торгових операцій» (щоб активувати переключіть тумблер). Для активації послуги через інтернет-банкінг необхідно перейти в розділ «Мій Профіль» та активувати (переключити тумблер «Програма лояльності»).

Що робити якщо я не знайшов відповіді на запитання, яке цікавить?

Просимо звертатись за телефоном 0 800 50 05 35 або писати в чат підтримки Банку у Viber чи Telegram.