Часті питання

Часті питання (окрема сторінка)

Заголовок Блоку
Популярні питання
Faq type
Увімкнено
Accordion
Чому зараз доступні для завантаження два додатки O.Bank? Що таке O.Bank 2.0?
<p>Ми створили новий, вдосконалений мобільний додаток O.Bank 2.0. На відміну від попереднього додатку, в O.Bank 2.0 можна відкрити цифрову картку за кілька хвилин, пройшовши реєстрацію через Дія.Шеринг. O.Bank 2.0 доступний для завантаження усім новим та чинним клієнтам банку.&nbsp;</p>
Якщо в мене є додаток O.Bank, чи можу я використовувати новий додаток O.Bank 2.0?
<p>Так, звичайно. Для реєстрації в новому додатку O.Bank 2.0 потрібно мати встановлений застосунок Дія з активованим Дія.Підписом і наявними документами (ID-картка чи закордонний паспорт, та ІПН).</p>
Як відкрити цифрову О.Картку+, якщо я — чинний клієнт Ідея Банку?
<p>Потрібно пройти звичайну реєстрацію в O.Bank 2.0. Після реєстрації окрім О.Картки+ вам будуть доступні всі наявні картки, депозити та кредити в Ідея Банку.</p>
Як встановити O.Bank 2.0 і отримати цифрову О.Картку?
<p>Завантажте мобільний додаток O.Bank 2.0 в <a href="https://apps.apple.com/ua/app/o-bank-2-0/id1585185939">App Store</a> або <a href="https://play.google.com/store/apps/details?id=com.solanteq.obank&amp;pli=1">Google Play,</a> пройдіть реєстрацію через Дія.Шеринг і отримайте О.Картку+ вже за кілька хвилин. Читайте детальну інструкцію: <a href="https://obank.com.ua/uk/obank">https://obank.com.ua/uk/obank</a></p>
Чи можу я отримати цифрову картку в додатку O.Bank 2.0, якщо я перебуваю за кордоном?
<p>Так, звичайно. Для цього потрібний лише український номер телефону, куди надійде SMS з підтвердженням, і встановлений додаток Дія з наявними документами (ID-картка чи закордонний паспорт, та ІПН).&nbsp;</p>
Навіщо мені O.Bank 2.0? Мене цілком влаштовує старий додаток.
<p>У новому O.Bank 2.0 ми не лише впровадили швидку дистанційну реєстрацію через Дія.Шеринг, а й впровадили нові зручні функції.</p>
Яку версію мобільної операційної системи потрібно мати, щоб встановити O.Bank 2.0?
<p>Додаток підтримується iOS версії 13 і вище, Android версії 6 і вище.</p>
Я можу зареєструватись в О.Bank 2.0 з будь якою іншою карткою, не відкриваючи О.Картку?
<p>Ні, зареєструватись у додатку без оформлення О.Картки+ неможливо.&nbsp;</p>
Як відновити доступ до застосунку, якщо я забув(ла) код доступу?
<p>В такому разі потрібно перевстановити О.Bank 2.0, передати документи через Дія.Шеринг, пройти ідентифікацію через селфі та встановити новий код доступу.</p>
Чи можу я зареєструватись в О.Bank 2.0, якщо в мене немає ІПН та ID-картки або закордонного паспорту?
<p>На жаль, пройти реєстрацію неможливо без цих документів у Дії.</p>
Я можу зареєструватись у додатку, якщо в мене немає електронної пошти?
<p>Ні, для реєстрації потрібно мати електронну скриньку, на яку надійде договір про використання електронного підпису, а також угода про відкриття і обслуговування картки.</p>
Які документи необхідно підписати під час реєстрації в O.Bank 2.0?
<p>●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Договір про використання електронного підпису клієнта та акцепт публічної оферти АТ «ІДЕЯ БАНК» про використання аналога власноручного підпису та відтиску печатки банку;<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Угоду про відкриття та обслуговування Кредитної картки та страхування (у разі наявності страхування) та Паспорт споживчого кредиту (в випадку, якщо в процесі реєстрації клієнту буде відкрита кредитна угода до продукту О.Картка+);<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Анкету фінансового моніторингу.</p>
Що робити, якщо під час реєстрації додаток не приймає мої селфі та відображає повідомлення «На жаль, отримане фото не дає змоги вас ідентифікувати»?
<p>Щоб O.Bank 2.0 прийняв ваші фото, просимо дотримуватись кількох порад:<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;тримайте смартфон вертикально;<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;переконайтесь, що місце, де ви робите селфі, є добре освітленим;<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;слідкуйте, щоб обличчя знаходилось у виділеній області екрану і було відкритим, без окулярів та головних уборів;<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;тягніться носом до помаранчевого квадрату в рамці.</p>
Під час ідентифікації через Дію виникла помилка. Що робити?
<p>Перевірте, чи маєте Дія.Підпис та необхідні документи у додатку Дія, спробуйте пройти ідентифікацію ще раз.</p>
Як створити Дія.Підпис у додатку Дія?
<p>●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Перейдіть до Меню Дія.Підпис<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Натисніть «Активувати Дія.Підпис»<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Підтвердіть особу через перевірку за фото<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;встановіть 5-знаковий код для Дія.Підпис<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Готово! Тепер ви можете підписувати документи за допомогою Дія.Підпису</p>
Як відбувається підпис документів у застосунку Дія за допомогою Дія.Підпису?
<p>●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Натискаєте «Підписати»<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Підтверджуєте особу через перевірку за фото<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Вводите ПІН-код для Дія.Підпис<br />
●&nbsp;&nbsp; &nbsp;Готово! Після підписання документів у Дії, ви автоматично повертаєтесь до O.Bank 2.0 для завершення реєстрації</p>
Як дізнатися реквізити картки?
<p>Відкрийте додаток O.Bank 2.0, оберіть на головному екрані картку, свайпом догори розгорніть меню і натисніть «Реквізити картки»</p>

<ul>
<li>&nbsp;</li>
</ul>
Як дізнатися CVV-код картки?
<p>Відкрийте додаток O.Bank 2.0, оберіть на головному екрані картку, натисніть на неї та оберіть CVV.</p>
З якого віку можна отримати кредитний ліміт?
<p>Отримати кредит/кредитний ліміт можуть особи віком від 23 до 64 років 11-ти місяців.</p>
Чи можна придбати валюту в додатку O.Bank 2.0?
<p>На жаль, згідно з обмеженнями, встановленими НБУ, ця функція тимчасово недоступна.</p>
Як змінити PIN-код картки?
<p>Під кожною карткою в додатку O.Bank 2.0 доступна кнопка «Змінити PIN-код». Також це можна зробити у будь-якій касі Ідея Банку (необхідно взяти паспорт та ІПН), або в чатботі на сайті Ідея Банку: <a href="https://ideabank.ua/uk">https://ideabank.ua/uk</a></p>
Я переказав(ла) гроші через додаток O.Bank 2.0, але кошти не надійшли одержувачу. Що робити?
<p>Якщо кошти не надійшли до одержувача, вони повернуться вам протягом наступного робочого дня (приблизно до 18:00).</p>
Як отримати готівковий кредит?
<p>Для цього потрібно подати заявку на сайті Ідея Банку або зателефонувати до контакт-центру за телефоном 0 800 500 535. Оформити заявку на кредит у додатку O.Bank 2.0 на даний момент неможливо.</p>
Чи можна відкрити депозит просто у додатку?
<p>Так, звичайно. Натисніть «Депозити» на головній сторінці, створюйте власний депозитний план з гнучкими умовами, пройдіть аутентифікацію за SMS і вже за кілька хвилин депозит буде відкритий.</p>
Як поповнити інтернет в O.Bank 2.0?
<p>Натисніть на кнопку «Операції» на головній сторінці, а потім — на «Інтернет». Оберіть провайдера, введіть номер договору, і поповнюйте рахунок з цифрової картки чи будь-якої картки Ідея Банку. Для зручності у майбутньому ви можете зберегти шаблон платежу.</p>